Salarisadministratie

Salarisadministratie terneuzen

Onze salarisadministratie voor de regio terneuzen kan zorgen dat loonkosten en administratieve werkzaamheden onder controle en binnen de gestelde budgetten blijven. Bij OAMKB ben je aan het juiste adres wanneer je op zoek bent naar een gedegen salarisadministratie in of rondom terneuzen. Een correcte verloning en het opmaken van de loonstroken wordt geheel verzorgd door onze specialisten. Daarnaast nemen we de aangifte voor de belastingdienst ook graag uit handen. Wanneer je bijvoorbeeld hulp nodig hebt bij ontslag, CAO afspraken, werknemersverzekeringen of ziekteverzuim, zijn wij je graag van dienst met een gedegen advies. OAMKB biedt online oplossingen voor het vormen en bijhouden van HRM dossiers, inzage in de aangiften, salarisstroken en toeslagen. Via het systeem kan de werknemer zelf zijn/haar loonstrook downloaden. Met het pakket van OAMKB wordt er veel tijd en kosten bespaard en kan de focus liggen op de bedrijfsvoering. Zoals het hoort.

Benieuwd naar wat de salarisadministratie in terneuzen jou kan besparen? Neem dan vandaag nog contact met ons op. En bekijk de opties.


Meer informatie vind je op onze tarievenpagina.

 

Nu meer weten!